Opțiune bot

Proiectați un script de telefon cu ChatCompose

Acest conținut și aceste informații de ajutor Experiența generală cu centrul de ajutor Următorul Hangouts Chat is now Google Chat.

You might temporarily see references to both names until this change rolls out everywhere.

opțiuni pentru top management

Folosiți aplicația bot Zendesk Folosiți aplicația bot Zendesk în Opțiune bot Chat pentru a primi notificări atunci când apar probleme în Zendesk. Înainte de a începe Ai nevoie de permisiune de la administratorul Google Workspace pentru a instala aplicații bot.

hârtie pe termen lung despre opțiuni

Trebuie să adăugați aplicația bot în Chat. Aveți nevoie de un cont Zendesk cu privilegii de administrator.

Account Options

Configurați aplicația bot Zendesk în Chat Trebuie să configurați notificări în fiecare sală în care adăugați aplicația bot. Aplicația bot trimite notificări în toate sălile din care face parte.

Deschideți un mesaj direct cu aplicația bot sau accesați o sală cu aceasta. Dați clic pe Conectați-vă la contul dvs.

Zendesk pentru a deschide fereastra de configurare. Introduceți subdomeniul Zendesk Introduceți numele de utilizator și parola Opțiune bot dați clic pe Conectați-vă.

Au fost utile aceste informații?

În secțiunea Alegeți grupul, dați clic pe săgeata în jos și apoi pe grupul Zendesk pentru care vreți să primiți notificări. Sub Prioritate mai mare sau egală cu, dați opțiune bot pe săgeata în jos și apoi pe nivelul de prioritate pentru care doriți să primiți notificări. În secțiunea Organizați mesajele în funcție de, dați clic pe săgeata în jos și alegeți o opțiune de organizare în opțiune bot de mesaje.

Когда Черное солнце умрет, он снова станет свободен. Сказать, насколько далеко в будущем лежит этот день, не представляется возможным.

Bifați casetele din dreptul opțiune bot despre care doriți să primiți notificări în Chat. Dați clic pe Salvați. Opțional Pentru a adăuga un alt proiect, dați clic pe Adăugați.

reevaluarea opțiunilor

Modificați setările aplicației bot Puteți accesa setările aplicației bot Zendesk într-un mesaj direct cu aplicația bot sau într-o sală în care este adăugată aplicația bot. În săli, numai persoana care a adăugat aplicația bot poate modifica setările.

Vă mulțumim pentru feedback!

Dacă o aplicație bot este eliminată dintr-o sală, setările aplicației bot respective se șterg. Alegeți o opțiune pentru a vedea setările pentru aplicația bot: Într-un mesaj direct cu aplicația bot Zendesk, introduceți setări.

Într-o sală, introduceți Zendesk settings setări.

Crearea unui script telefonic simplu Pentru a începe vizitați secțiunea Scripturi. Introduceți un identificator în scriptul dvs. Introduceți mesajul: vă mulțumim că ați contactat compania noastră. Cum vă putem ajuta? Salvați scriptul pentru a continua.

Dați clic pe Editați Setări. Utilizarea aplicației bot în săli În săli, trebuie să menționați în mod explicit aplicația bot în fiecare mesaj către aceasta inclusiv în răspunsurile la mesajele primite de la aplicația bot.

cum să faci bani rapid în volum

Toate celelalte nume de companii și de produse sunt mărci comerciale ale companiilor cu care sunt asociate. A fost util?

Cum putem să îmbunătățim această pagină?

Ațiputeafiinteresat