Cum să faci multe repede. În cazul în care treci la un dispozitiv nou

Cercetările arată că atunci când câștigi masă musculară, o pierzi și ulterior o recâștigi, ea va crește mai rapid în timpul fazei de reclădire în comparație cu perioada inițială de antrenament de la o stare neantrenată a mușchilor.

Cât de repede poți să faci mușchi natural

Mai degrabă numărul de nuclee din celulele musculare se măresc când ridici greutăți. Acele nuclee totuși nu se pierd când te oprești din antrenamente și ți se micșorează mușchii. În schimb, nucleele extra formează un tip de memorie musculară care permite mușchiului să se refacă mai cum să faci multe repede când începi din nou să te antrenezi.

cum să faci multe repede

Toate celelalte lucruri fiind egale, cineva care a fost în formă înainte va câștiga masă musculară mult mai rapid decât o persoană care începe de la zero. Rolul stilului de viață în creșterea masei musculare Nu este vorba doar despre alimentație, greutățile pe care le ridici și genele pe care le-ai moștenit.

Nu doar ele îți influențează rata creșterii musculare. Trebuie să iei în considerare și alte lucruri care se petrec în viața ta. Un program de antrenament pe fondul unui stil de viață scăzut în stres va produce rezultate foarte diferite față de același program împreună cu un stil de viață foarte stresant.

Cum sa adormi mai repede si mai usor: Homelux iti ofera GHIDUL cu tehnici eficiente

Asta se datorează faptului că factorii stresanți din afara cum să faci multe repede de antrenament pot curba rata la care te recuperezi și adaptezi după antrenamente. Cercetătorii au descoperit că oamenii care au parte de mai mult stres se refac mult mai încet după antrenament. Într-un studiupersoanele cu un nivel de stres cum să faci multe repede scăzut și-au crescut mai mult masa musculară după ce s-au antrenat la presă și cu ajutorul genuflexiunilor, după 12 săptămâni de antrenament, în comparație cu cei cu stres ridicat.

Dacă toate astrele masei musculare sunt aliniate — ești începător cu greutățile, mănânci destul de mult, ridici greutăți de ori pe săptămână și ești în anii 20 cu un stil de viață cu puțin stres — în medie, ca bărbat poți speră să iei în jur de 4 kilograme de mușchi după trei luni de antrenamente riguroase. Unii oameni, în ciuda faptului că se antrenează din greu și mănâncă corect, vor pune în jur de 1,5 kilograme de masă musculară.

În unele studiiunul sau doi indivizi au experimentat un răspuns cum să faci multe repede, câștigând în jur de 7 kilograme de masă musculară.

cum să faci multe repede

Dar pentru marea majoritate a oamenilor, rezultatele vor fi undeva între aceste două extreme. Mai este și o lege a câștigurilor scăzute.

Configurarea unui iPhone, iPad sau iPod touch

Totul se întâmplă mult mai rapid când ești începător. Nu vei continua să crești masa musculară la aceeași rată pe o perioadă nedeterminată, iar cu timpul progresul se va încetini. Pe parcursul unui an, probabil că nu vei pune mai mult de 11 kilograme de masă musculară nouă.

cum să faci multe repede

Este asta limita superioară absolută pentru fiecare om care a pus sau va pune vreodată piciorul pe această planetă? Nu, dar va fi undeva pe aproape.

Ațiputeafiinteresat