Cum să faci multe dar repede, Caracteristici principale

cum să faci multe dar repede

Cercetările arată că atunci când câștigi masă musculară, o pierzi și ulterior o recâștigi, ea va crește mai rapid în timpul fazei de reclădire în comparație cu perioada inițială de antrenament de la o stare neantrenată a mușchilor.

cum să faci multe dar repede

Mai degrabă numărul de nuclee din celulele musculare se măresc când ridici greutăți. Acele nuclee totuși nu se pierd când te oprești din antrenamente și ți se micșorează mușchii. În schimb, nucleele extra formează un tip de memorie musculară care permite mușchiului să se refacă mai rapid când începi din nou să te antrenezi.

Adresa de mail Uneori, chiar dacă suntem obosiți, adormim foarte greu. Ne întoarcem de pe o parte pe alta și ne chinuim să adormim, dar somnul tot nu vine.

Toate celelalte lucruri fiind egale, cineva care a fost în formă înainte va câștiga masă musculară mult mai rapid decât o persoană care începe de la zero. Rolul stilului de viață în creșterea masei musculare Nu este cum să faci multe dar repede doar despre alimentație, greutățile pe care le ridici și genele pe care le-ai moștenit.

cum să faci multe dar repede

Nu doar ele îți influențează rata creșterii musculare. Trebuie să iei în considerare și alte lucruri care se petrec în viața ta.

Un program de antrenament pe fondul unui stil de viață scăzut în stres va produce rezultate foarte diferite față de același program împreună cu un stil de viață foarte stresant. Asta se datorează faptului că factorii stresanți din afara programului de antrenament pot curba rata preț token gram care te recuperezi și adaptezi după antrenamente.

cum să faci multe dar repede

Cercetătorii au descoperit că oamenii care au parte de mai mult stres se refac mult mai încet după antrenament. Într-un studiupersoanele cu un nivel de stres mai scăzut și-au crescut mai mult masa musculară după ce s-au antrenat la presă și cu ajutorul genuflexiunilor, după 12 săptămâni de antrenament, în comparație cu cei cu stres ridicat.

cum să faci multe dar repede

Dacă toate astrele masei musculare sunt aliniate — ești cum să faci multe dar repede cu greutățile, mănânci destul de mult, ridici greutăți de ori pe săptămână și ești în anii 20 cu un stil de viață cu puțin stres — în medie, ca bărbat poți speră să iei în jur de 4 kilograme de mușchi după trei luni de antrenamente riguroase. Unii oameni, în ciuda faptului că se antrenează din greu și mănâncă corect, vor pune în jur de 1,5 kilograme de masă musculară.

În unele studiiunul sau doi indivizi au experimentat un cum să faci multe dar repede masiv, câștigând în jur de 7 kilograme de masă musculară.

Cum să adormi repede la loc, dacă te trezești noaptea

Dar pentru marea majoritate a oamenilor, rezultatele vor fi undeva între aceste două extreme. Mai este și o lege a câștigurilor scăzute.

cum să faci multe dar repede

Totul se întâmplă mult mai rapid când ești începător. Nu vei continua să crești masa musculară la aceeași rată pe o perioadă nedeterminată, iar cu timpul progresul se va încetini.

  • Cum sa adormi mai repede: GHID cu tehnici eficiente | Homelux
  • Nu poți să dormi? 14 secrete să adormi repede și bine (fără pastile) - Petre Barlea
  • Vrei să crești masa musculară mai repede,dar nu îți reușește? Află cum o faci la noi!
  • Te chinuie insomnia?
  • 10 metode de a adormi mai ușor | JYSK
  • Cum să adormi repede la loc, dacă te trezești noaptea
  • Nu poți să dormi?
  • La opțiunile tactile

Pe parcursul unui an, probabil că nu vei pune mai mult de 11 kilograme de masă musculară nouă. Este asta limita superioară absolută pentru fiecare om care a pus sau va pune vreodată piciorul pe această planetă?

cum să faci multe dar repede

Nu, dar va fi undeva pe aproape.

Ațiputeafiinteresat